[OT] Praca/Kraków

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 19 Lip 2006, 00:33:36 CEST

Pozwolę sobie zamieścić drobne ogłoszenie.

Firma Reklamowa KUC z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko
administratora sieci.
Oczekiwania:
 - dobra znajomość systemu Linux (preferowane PLD),
 - umiejętność administracji systemem Windows (na stacjach roboczych),
 - znajomość zagadnień administracji usługami takimi jak serwer plików i
kontroler domeny (samba), poczta (postfix/courier-imap), dns, vserver, etc.
 - możliwość dojechania do firmy w razie potrzeby (Bronowice),
 - samodzielność w działaniu.

Zakres obowiązków:
 - administracja serwerem linuksowym,
 - rozwiązywanie pojawiających się problemów,
 - proponowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę,
 - wykonywanie kopii zapasowych,
 - dbanie o zakupy sprzętu, odpowiednie oznakowanie, instalację,
 - zdalna administracja 2 komputerami w Warszawie, dojazd w razie potrzeby.

Forma zatrudnienia to umowa zlecenie. CV i ewentualnie kilka słów o sobie
proszę przysyłać na mój adres (tomasz w grobelny.oswiecenia.net (preferowany)
lub tomek w kuc.com.pl) do 26 lipca 2006 z tekstem [Administrator] w temacie
wiadomości. Praca jest od początku sierpnia.

To była część oficjalna, teraz parę słów ode mnie. Do tej pory ja
administrowałem tą siecią, to jest ~15 komputerów z Windows w Krakowie + 2 w
Warszawie. Praca zabiera średnio <1h dziennie, a zdarzyło mi się że nie było
żadnego problemu przez ponad miesiąc. Stawka miesięczna jest moim zdaniem
dobra biorąc pod uwagę ilość czasu jaką trzeba poświęcić. W wartościach
bezwzględnych nie powalająca, dlatego oferta jest skierowana głównie do
studentów młodszych lat studiów.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny