system zwisa

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 19 Lip 2006, 00:37:49 CEST

On Tue, 18 Jul 2006, Kosiek wrote:
> To która karta może być odpowiedniejsza 3Com 905C-TX-M PCI czy ta intel
> pro 100.

Z mojego doświadczenia wynika, że jednak intele sa wydajniejsze. Miałem
router, który swego czasu przerzucał 200-300 mbit i 3com-y potrafiły się
dławić, co się nie zdarzało przy intelkach. Inna sprawa, że na
oryginalnych modułach ze strony producenta. Te w kernelu są "trochę"
wykastrowane z ficzerów (przynajmniej kiedyś były - teraz nie śledzę, bo
nie mam potrzeby :) ).

P.S.: nie rób top-postów... netykieta się kłania...