jak odzyskać zbanowane maile

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Czw, 20 Lip 2006, 19:28:28 CEST

Witam
Dzisiaj pierwszy raz zetknąłem się z problemem jak odzyskać mail który
został uznany za banned/spam/virus i nieodstarczony do skrzynki (w sensie
wrzucony do kwarantanny)
miałem dostać maila, na którego czekałem i znam źródło z którego pochodzi.
niestety w załączniku był .exe i mail poszedł do kwarantanny
(/var/spool/amavis/virusmails) a ja dostałem tylko informację o tym
trochę próbowałem samodzielnie coś kombinować ale akcje w stylu cat plik
edytować skrzynkę i wycinać nagłówki).
google też niezbyt mi pomogło. głównie znalazłem strony o konfiguracji
amavisa i z przykładowymi mailami informacyjnymi
czy jest jakiś prosty i szybki sposób odzyskiwania takich maili?
czy też za każdym razem trzeba to robić ręcznie?
będę wdzięczny za poradę
pozdrawiam
Michał 'lipek' Lipka