system zwisa

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 20 Lip 2006, 23:43:19 CEST

Mniej wiecej Thu, Jul 20, 2006 at 10:04:40PM +0200, zainteresowany Arkadiusz Kuryłowicz rzekl:

> Autopsja,  miałem  taki  problem  z  co  najmniej  dwoma systemami, po
> dodaniu  obsługi IMQ, losowo, przy większym ruchu system się wykładał.
> Pomogła  zmiana na 2.4. Nie wiem jak jest teraz (na innych kernelach),
> nie miałem ochoty i nerwów aby próbować.

Źle ustawiony IMQ potrafił wywalić sieć już przynajmniej w okolicach
2.4.20; ja w każdym razie umiałem, w czasie od 4 sekund do 4 godzin.
Jak testowałem kiedyś 2.6 to było tak samo.

Trzeba to po prostu poprawnie ustawić.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%