Jaki kernel??

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 21 Lip 2006, 10:08:20 CEST

On Thu, 20 Jul 2006, Marteen wrote:

> mam maszynke na chipsecie i865 procek celeron 3ghz i dyski SATA.
> Jakie jadro wybrac - 2.4.x czy 2.6.x?? Ma to byc serwerek backupowy
> a wiec ma dzialac to stabilnie.

Zdecydowanie najnowsze 2.6 - dla pewności vanillowe i przycięte dokładnie
pod Twój sprzęt. 2.6.x ma dużo lepszą obsługę softRAIDów (a to pewnie Ci się
przyda) - np. przy 2.4 softRAID+reiser oznaczał spore kłopoty...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004