[th] abiword 2.4.5

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pią, 21 Lip 2006, 19:24:23 CEST

On Fri, Jul 21, 2006 at 04:42:12PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> enchant-aspell. opcja jest zablokowana do momentu wpisania tekstu.

Od razu lepiej. A jak jeszcze mswrite zacznie działać, to będzie całkiem miło.
W związku z tym enchant-devel, mam pytanie - czy przewidziane jest w
najbliższej przyszłości implementacja "suggest"? Ja mogę zaproponować
wersję "soft" - plik "%{doc} PLD.SUGGEST" zawierający sugerowane pakiety.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań.