Kmail i usuwanie wiadomosci z serwera

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Sob, 22 Lip 2006, 00:38:12 CEST

Dnia Friday, 21 of July 2006 13:21, Paweł Kośka napisał:

> No tak, ale jakoś Kmail nie chce Mi ładnie współpracować z dovecot po
> IMAPie. Nie mogę tworzyć nowych katalogów, no i coś było nie tak właśnie z
> kasowaniem maili....
>
> Może spróbuje couriera odpalić z obsługą mysql i wtedy będę jeszcze raz
> próbować.

Courier jest OK, ale spróbuj też cyrus-a. Można wtedy też bawić się w
rozrzucanie poczty do katalogów IMAPa wprost na serwerze (przy pomocy sieve),
można współdzielić katalogi IMAPa pomiędzy użytkownikami, łączyć pocztę z
newsgrupami itd.. dużo zabawy :-D :-D :-D
Jedyną wadą Cyrusa jest to, że wszystkie skrzynki użytkownika trzyma w
skrzynce INBOX. Doprawdy nie mam pojęcia co przyświecało tu twórcom
cyrusa :-/ Idzie się jednak przyzwyczaić.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl