bluetooth pda

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 22 Lip 2006, 14:57:58 CEST

Dnia sobota, 22 lipca 2006 13:11, Przemysław Staniszewski napisał:
> Witam
>
>  Chciałbym sprzęgnąć pda z laptopem. Obydwa urządzenia są wyposażone w
> bluetootha. Posługiwałem się opisem
>
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2005-November/0
>57049.html

To akurat jest moje :-) W którym miejscu coś jest nie tak? Może trzeba tą
instrukcję dopracować, bo u mnie działało bez pudła, ale to tylko jedna
kombinacja dongla BT i PDA, więc na innej może nie działać (chociaż wydaje
się być uniwersalne, bo nigdzie nie jest hardware-specific).
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V