Nie możnośc uruchomienia OpenOffice.org 2.0.3

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 23 Lip 2006, 10:26:38 CEST

Badman wrote:

> Witam
> Zainstalowałem OpenOffice.org 2.0.3 z pakietów dostępnych na
> http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/ na PLD Ac
> zainstalowanym około 1,5 roku temu i ciągle aktualizowanym.
> Podczas uruchamiania:
> [badman w localhost ~]$ oowriter
> Memory fault
>
> Osoby, które zainstalowały OOo z tego źródła twierdziły, że im działa
> więc na osobnej partycji postanowiłem zainstalować PLD Ac w minimalnej
> konfiguracji, aby tylko spróbować uruchmoić OOo. Ku mojemu zdziwieniu
> [...]

Ostatnio miałem podobny problem z Firefoxem i Thunderbirdem - też
kończyło się na Memory Fault, winna okazała się konfiguracja tematów
gtk. Spróbuj coś zmienić za pomocą gtk-chtheme o ile twój ooo korzysta z
gtk.

--
        Pozdrowienia, Robert!
http://www.swiecki.net