symfony i mod_rewrite

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Nie, 23 Lip 2006, 11:23:10 CEST

Wojciech Szymak wrote:

> Masz w konfiguracji ustawione
> AllowOverride Options
> dla katalogu w którym używasz dyrektywy Options w pliku .htaccess?

Tak wygląda działająca wirtualka na którą mogę się odwołać
http://projekt.lan przy której wszystko działa dla obecnego pliku .htaccess.

Dzięki za odzew

NameVirtualHost 127.0.0.1
<VirtualHost 127.0.0.1>
    ServerName symfony.lan
    DocumentRoot "/home/users/peyrol/public_html/askeet/web"
    ErrorLog /home/users/peyrol/public_html/log.askeet
    DirectoryIndex index.php
    Alias /ask /home/users/peyrol/public_html/askeet/web

   <Directory "/home/users/peyrol/public_html/askeet/web">
      Options ExecCGI FollowSymLinks
      AddHandler cgi-script .cgi
      AllowOverride all
      Order allow,deny