Nie możnośc uruchomienia OpenOffice.org 2.0.3

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 24 Lip 2006, 01:58:16 CEST

On Sat, Jul 22, 2006 at 08:46:04PM +0200, Badman wrote:
> Osoby, które zainstalowały OOo z tego źródła twierdziły, że im działa
> więc na osobnej partycji postanowiłem zainstalować PLD Ac w minimalnej
> konfiguracji, aby tylko spróbować uruchmoić OOo. Ku mojemu zdziwieniu
> działa ! Może ktoś na podstawie wyniku strace coś stwierdzi.

Raczej ciężko będzie, ale możemy spróbować.

Wygeneruj strace poprzez:

	$ strace -ff -F -v -o /tmp/oo.strace oowriter

i powstałe pliki udostępnij mi jakoś - www lub wyślij spakowane mailem,
jeśli powstałe archiwum będzie zajmować do kilku MB.
   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.