Postfix - uzupełnianie adresu

Krzysztof Petka petka w thb.pl
Pon, 24 Lip 2006, 14:52:56 CEST

Witam
Mam problem z konfiguracją postfix'a i pomimo kilku godzin spędzonych na
google nie udało się znaleźć żadnej podpowiedzi, mianowicie:
przy wysyłaniu poczty przez użytkownika zalogowanego na serwerze lub
dowolnego daemon'a (np cron) poczta trafia do kolejki z adresem np root do
root lub user do user1, zamiast user w moja.domena do user1 w moja.domena.
Poczty te stoją w kolejce i serwer nie ma zamiaru ich wysłać ponieważ nie ma
pełnego adresu. Co ciekawe do pewnego czasu to działało. Serwer jest na PLD
postfix 2.2.5-6

Proszę o jakąś podpowiedź

Pozdrawiam
Krzysztof Petka