Jaki kernel??

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 24 Lip 2006, 17:03:07 CEST

Łukasz Maśko wrote:

> W distro nie znajdziesz (na razie, wydawało mi się, że ktoś coś sugerował o
> pakiecie z takim kernelem). Możesz sobie natomiast ściągnąć z
> www.kernel.org - wersje bez łatek są nazywane "waniliowymi".

_KIEDYŚ_ było - nazywało się kex.spec i było kompatybilne z kernelem z
brancza LINUX_2_6 ale potem inni zaczęli grzebać w kernelu i zapewne sie
rozjechało.
Był to kernel + netfilter + squashfs.

Pozdrawiam.
    Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}