PLD w ramdysku przez PXE

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 24 Lip 2006, 15:59:25 CEST

Witam,

Próbuję sobie zainstalować PLD, tak by mi się uruchamiało w ramdysku. No i
jest prawie dobrze z tym że nie działa.

Ogólnie instaluje PLD na dysku w katalogu, potem daje:
mksquashfs test/ test.sql

No i potem staram się to jakoś odpalić.

W pxelinux.cfg/moj-mac mam coś takiego:
serial 0
prompt 1
timeout 1
default linux
label linux
kernel jadro-pld-2.6.16.23-1
append initrd=test.sqf root=/dev/ram0 init=/linuxrc ramdisk_size=64000
console=tty0 console=ttyS0,9600n81
ipappend 1
 (ściągnięte z rescuecd.. )

No ale się nie odpala... pozostaje na:

IP-Config: No network devices available.
RAMDISK: squashfs filesystem found at block 0
RAMDISK: Loading 35422KiB [1 disk] into ram disk... done.
VFS: Mounted root (squashfs filesystem) readonly.
Freeing unused kernel memory: 160k freed
Warning: unable to open an initial console.

Kernel jest moją własną kompilacją, wziąłem config-up i wywaliłem z niego
kilka śmieci których na 100% nie będę używać i wbiłem w kernel sqashfs.

Co z tym zrobić? Czego nie wrzuciłem, co zmienić, co poprawić?

--
Pozdrawiam,
Paweł