Zakup PLD Linux

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Pon, 24 Lip 2006, 20:55:09 CEST

06-07-24, Marteen <marteen w go2.pl> napisał(a):
> Rozmawialem dzisiaj z ksiegowa odnosnie darmowego opgramowania i
> dowiedzialem sie ze podobno miejscowy US wymaga aby na to oprogramowanie
> byla faktura chocby na 1 zl.

To są jeszcze skarbówki, które kompromitują się próbami opodatkowania
darmowego oprogramowania? Na Płatnika, GG, Explorera i Outlooka też
potrzebują fakturę? ;-)

Nieco światła mogą rzucić na problem:
http://ks.sejm.gov.pl:8009/iz3/z-odp/z3212-o1.htm
http://prawo.vagla.pl/node/5912
http://prawo.vagla.pl/node/6021
http://prawo.vagla.pl/node/6124

Nie znam się na podatkach i księgowości, ale w firmie mam całe sterty
darmowego oprogramowania, od PLD przez Firefoksy po OpenOffice i
podczas żadnej kontroli US się do tego nie przyczepił. Może dlatego,
że nikt nie wpadł na pomysł wciągania darmowego softu na środki trwałe
z wartością 0 PLN.

Pozdrawiam,

--
Adam 'Pooh' Ryba