[TH] Evolution2.7.4 nie pamięta haseł

Krystian krystian w kamionek.net
Pon, 24 Lip 2006, 22:18:33 CEST

Dnia 24-07-2006, pon o godzinie 10:54 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> gnome-keyring?

Doinstalowałem, ale nie pomogło :( Żeby wszystko było jasne - używam
KDE, w ac z evolution-2.6.2-1 (na innym komputerze) wszystko jest OK.
W/w problem występuje na stawianym od zera TH na laptopie, więc pewnie
mi jeszcze może dużo rzeczy brakować, a trudno porównywać z drugim
komputerem, bo tam jest pewnie dużo śmieci nazbieranych od RA.
Krystian