Brak tematu

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Wto, 25 Lip 2006, 17:10:53 CEST

Mam problem z HAL i KDE przy wkladaniu pamieci USB DISK do portu USB.

System co prawda rozpoznaje urzadzenie, wyskakuje okienko KDE z zapytaniem
co ma byc dalej. Chce zeby zamontowal to i wyswietlil pliki a on na to:

mount: can't find /dev/sda1 in /etc/fstab or /etc/mtab

Przeszukalem google i dowiedzialem sie, ze hal powinien uruchamiac
fstab-sync, ktory powinien utworzyc punkt montowania i sporzadzic wpis we
fstabie. Tego wlasnie mi brakuje. Jednak ze speca hal.spec wynika, ze tego
w PLD nie ma.
Co powinienem zainstalowac zeby po wlozeniu USB Disk KDE mogl je
zamontowac? Znalazlem co prawda pmount z komenda pmount-hal, ale nie wiem
czy to moge to traktowac jako docelowe rozwiazanie czy jakas tymczasowa
podporke. Jak powinno byc?

pozdr.

--
Michał Sutkowski