Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 25 Lip 2006, 19:19:34 CEST

Dnia wtorek, 25 lipca 2006 17:10, Michał Sutkowski napisał:
> [...]
>
> mount: can't find /dev/sda1 in /etc/fstab or /etc/mtab
>
> Przeszukalem google i dowiedzialem sie, ze hal powinien uruchamiac
> fstab-sync, ktory powinien utworzyc punkt montowania i sporzadzic wpis we
> fstabie. Tego wlasnie mi brakuje. Jednak ze speca hal.spec wynika, ze tego
> w PLD nie ma.
> Co powinienem zainstalowac zeby po wlozeniu USB Disk KDE mogl je
> zamontowac? Znalazlem co prawda pmount z komenda pmount-hal, ale nie wiem
> czy to moge to traktowac jako docelowe rozwiazanie czy jakas tymczasowa

Pisałem o tym jakiś czas temu.

Hal od którejś tam wersji nie jest budowany z fstab-sync bowiem podobno
docelowym rozwiązaniem jest pmount. Instalujesz i powinno chodzić.

Ja z racji, że potrzebowałem szybkiego rozwiązania a pmount'owi coś się u mnie
nie spodobało to zbudowałem sobie starszą wersje hal'a i śmiga.

> rpm -q hal
hal-0.5.5.1-4

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic