mplayer i fonty - cos nie tak...

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Pią, 28 Lip 2006, 19:44:08 CEST

witam
wiec tak, uzywam aktualna konfiguracje mplayera od... ja wiem... od 2 lat...
moze dluzej
napisy do filmow dzialaly idealnie
teraz nagle pojawil sie problem z polskimi literami
zamiast ł jest ż, itp
nic nie zmienialem w konfiguracji - dzieje sie to oczywiscie takze na filmach
ktore do tej pory dzialay dobrze

probowalem zmieniac kodowanie plikow napisow 8859-2/cp1250 i rownoczesnie
fonty ( odpowiednio ) ktore uzywa mplayer
nic to nie daje - zawsze cos nie tak

nie ogladalem filmow z napisami z miesiac, system aktualizuje caly czas do "ac
ready" - czy cos sie w miedzy czasie pozmienialo i ktos mial podobny problem?
czy niestety tylko ja?