[OT] Jaka najtańsza karta z hw mixing

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 30 Lip 2006, 19:34:04 CEST

Dnia niedziela, 30 lipca 2006 18:50, Adam Gapiński napisał:
> To nie tak. Do tej pory karta działał na sterowniku OSS emu10k1 i nie
> używałem żadnego systemu typu arts, esound czy jack. Po prostu hw mixing
> załatwiał te sprawy sprzętowo. Od momentu przejścia na 2.6.16 nie ma już
> modułu emu10k1 (oss) w PLDowej konfiguracji jądra - została tylko ALSA. I
> na niej nie udało mi się uruchomić "tylnych" głośników w karcie -
> podejrzewam po prostu, że emulacja OSS dla ALSA jest taka "biedna". A
> natywna obsługa ALSA nie działa mi chyba(?) z pakietem dev, bo udev nie
> używam, a wszystkie opisy jakie widziałem dotyczą udeva...
> [...]
Ok, czyli rozumiem, ze śmiało mogę kupić SB Live i będę mógł zapomnieć co to
arts, esd czy po prostu "brak dostępu do urządzenia"?

Chyba, że polecasz jednak coś innego?

Aha i jeszcze jedna rzecz. Czy hw mixing trzeba jakoś włączyć/konfigurować?
Głupie pytanie ale ostatnio tyle się naczytałem, że już wszystko mi się
miesza:D Tak jak wspomniałem. Kiedyś kupiłem sobie płytę z wbudowaną
dźwiękówką i mile zostałem zaskoczony gdy mogłem sobie odpalić q3 z xmms'em w
tle i jeszcze kmail czy kadu powiadamiał mnie w między czasie o nowych
wiadomościach;)
--
Również pozdrawiam, Kamil