Nowy sprzęt

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 1 Cze 2006, 18:54:03 CEST

Paweł Sikora napisał(a):

> xorg-driver-video-radeon, lub xorg-driver-video-fglrx (dla xorg < 7.1).

Ale w AC jest X11. Zainstalowałem X11-driver-radeon. Efekt taki, że
Xserwer startuje, ale nic nie można zobaczyć, poza przedziwną mozajką
kolorów, która po ubiciu Xsów pozostaje na konsoli. Może nie driver
"radeon" tylko coś innego?

> to jest jakies 10/100mbit on-board? jesli tak to pewnikiem 8139too.

Na razie włożyłem jakiegoś realteka. Jak już uporam się z Xsami, to
popróbuje skompilować stery od producenta.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)