CUPS spolszczony

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pią, 2 Cze 2006, 17:22:55 CEST

06/02/2006 07:02 PM, Charles wrotek:
> Dnia piątek 02 czerwca 2006 18:44, Adam Skowroński napisał:
>
> Jest OK. W czym problem?

No może troszeczkę się pospieszyłem. Ale problemów jest kilka. Być może
część wynika z mojej niewiedzy.
- Strona główna np. odnosi się do http://localhost:931/ co u mnie daje
404
- jeśli wybiorę dla drukarki opcję: Uruchom drukarkę, to na chwilę
pojawia się informacja, że drukarka została uruchomiona. A nazwa
drukarki jest podlinkowana właśnie do http://localhost:931/drukarki/. Ta
strona oczywiście potem znika. Ale link jest zły.
- w ogóle nie mam żadnych grafik na interfejsie WWW - wszystkie trafiają
w ... nic. Ale odkąd pamiętam tak miałem.

No i problem, nad którym pewnie będę płakał - po upgrade nie działa mi
drukarka, bo mówi, że nie może otworzyć portu równoległego - ale z tym
to będę musiał pogooglać i pokombinować.

-------
cups-1.2.1-3
cups-backend-usb-1.2.1-3
cups-clients-1.2.1-3
cups-filter-foomatic-3.0.2-1
cups-filter-pstoraster-8.15.1-1
cups-foomatic-db-20050405-1
cups-foomatic-db-Epson-20050405-1
cups-image-lib-1.2.1-3
cups-lib-1.2.1-3

Adam
--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            * nazwisku Beckham zmienimy drugą literę