kernel-module-build

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 3 Cze 2006, 09:32:52 CEST

Witam.

Z czego i jak zbudować sobie kernel-module-build-2.6.16.14?

Swego czasu był taki kernel bodajże w ac-test. Zainstalowałem go bo
potrzebowałem kernel'a równego lub wyższego niż 2.6.16.5 a nie miałem pojęcia
jak go zbudować.

Były też tam kernel-module-build i takie tam tak, że mogłem sobie zbudować z
cvs'u kernel-driver-nvidia dla tej wersji jądra. Niestety potem
odinstalowałem niepotrzebne kernel-module-build a okazało się, że aktualne
drivery nvidii są walnięte więc poczekałem, wyszły nowe i teraz chcąc
zbudować nowe okazało się że kernel-module-build-2.6.16.14 już nie ma w
repozytorium. Potrzebuje więc sobie samemu te paczki zbudować tylko nie mam
pojęcia jak i z czego:(

W sumie to w amd64 widzę kernel-grsecurity-module-build-2.6.16.14 ale
potrzebuje też na i686 a tego już nie widzę:(
--
Pozdrawiam, Kamil