pobieranie calej strefy.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 4 Cze 2006, 21:18:07 CEST

Dnia 04-06-2006, nie o godzinie 21:11 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Jest sposób.
> Zainstaluj perl-Net-DNS i zainteresuj się skryptem axfr który znajdziesz
> w /usr/src/examples/perl-Net-DNS-...:
>
>    $ perl /usr/src/examples/perl-Net-DNS-0.52/axfr domena.pl

oczywiscie załorzyłeś że mam prawo do transferu domeny ?

$ perl /usr/src/examples/perl-Net-DNS-0.52/axfr domena.pl
couldn't transfer zone: Response code from server: NOTAUTH

Tak to ja bym sobie slejwa ustawil w bindzie i nie czarowal.
zaciagnal przeprsowal i juz.

Moze inny sposob ?

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.