[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 4 Cze 2006, 23:45:44 CEST

Dnia 30-05-2006, wto o godzinie 13:06 +0200, Arkadiusz Kurylowicz
napisał(a):
> Witam,

> Może problem tkwi jednak w samych urządzeniach.
>
> Miałem  onegdaj  zestawiony  pomiędzy  dwiema  podsieciami  bridge  na
> dLinkach.  Urządzenia  pod  obciążeniem  zachowywały  się  dziwnie   -
> dokładnie  wg.  opisu  (sprawdzane pingiem) - minuta działania - nagle
> parę  sekund przerwy i znów, taka czkawka. Doradzono mi wówczas zmianę
> urządzeń  na  inne,  bo  ponoć  tego  typu zachowanie jest dla dLinków
> typowe.  Zmieniłem - zapomniałem o problemach - od tego czasu odradzam
> stosowanie urządzeń tej firmy.

potwierdzam dlinki maja problemy tego typu dodatkowa szczególnie w
tanszych modelach jest problem ze stabilnoscia potrafia sie czesto
zawiesic. generalnie jesli potrzebuje sie czegos co ma działac to
d-link-a odradzam.

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl