qalculate-gtk.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 5 Cze 2006, 18:57:01 CEST

On Mon, Jun 05, 2006 at 06:08:03PM +0200, Mariusz Niedzielski wrote:

> Bingo!, a tak na marginesie po czym poznałeś czego brak?

W komunikacie, który wkleiłeś:
=== ciach
In function `int main(int, char**)': main.cc:102: error: `program'
undeclared (first use this function) main.cc:102: error: (Each
undeclared identifier is reported only once for each function it
=== ciach

zerknąłem do rzeczonego pliku i zobaczyłem, że ta linia jest w bloku
#ifdef HAVE_LIBGNOMEUI
 // costam
#else
 // tu linia nr 102
#endif

więc można było z dużą dozą prawdopodobieństwa przypuścić, że brakowało
pakietu libgnomeui-devel.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.