KDE nie wstaje po upg

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 5 Cze 2006, 21:14:48 CEST

Dnia poniedziałek, 5 czerwca 2006 20:22, MiB napisał:
> Witam!
>
> Rano potrzebowałem dociągnąć 1 paczuszkę do K3b - pół KDE mi się
> zaktualizowało. Po reboocie system już nie wstał.
> Przeinstalowałem jajko (z 2.6.11 na 2.6.14), zaktualizowałem cały system
> - nic. Sam system wstaje (tylko o apm się burzy - że nie mam, a ja nie
> wiem co mam mu doinstalować).
>
> KDE wyrzuca, że nie znalazł urządzeń graficznych (że niby grafiki nie

Jak to się objawia? Raczej to nie jest wina KDE.

> widzi). Sterowniki mam zaktualizowane, wpisów w xorg.conf  nie ruszałem.
>
> Ktoś ma jakieś pomysły?

1. Czy po zainstalowaniu nowszego kernela sprawdziłeś, czy się wygenerował
dla niego initrd i czy na pewno odpaliłeś potem lilo w celu aktualizacji
(jeśli go używasz).
2. Jaka karta graficzna? Jeśli NVidia/ATI to czy po instalacji nowego
kernela na pewno zainstalowałeś właściwy dla niego moduł sterownika grafiki
oraz czy adekwatnie do tego modułu uaktualniłeś sterownik z X11?
3. Jeśli powyższe zrobione, to czy sprawdziłeś konfigurację X-ów, czy na
pewno nic się nie zmieniło w składni.
4. Ogólnie to raczej problem z X-am, a nie z samym KDE.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V