oops było: smp & squid

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 6 Cze 2006, 14:14:36 CEST

Rafał Słoniewski wrote:

> Squid nie umie współpracować z wieloma procesorami. Oops się ładnie
> rozmnaża na na wiele procesorów. Z testów które gdzieś widziałem
> wynikało
> też że jako serwer proxy jest bardziej wydajny.

Próbowałem to skompilować. Wsiorbałem źródła, zarzuciłem łaty z cvs'a
dalej configure, make i:

make[2]: Leaving directory `/home/trash/tmp/oops/oops-1.5.23/src/modules'
: parser.l
gcc -g -O2 -D_REENTRANT -DLINUX -I/usr/include -export-dynamic
-DHAVE_CONFIG_H  -c lex.yy.c
gcc: lex.yy.c: No such file or directory

Skąd wytrzasnąć to lex.yy.c?

--