Problem podczas instalacji PLD

MiB michalbachowski w gmail.com
Wto, 6 Cze 2006, 17:31:11 CEST

Witam!

Postanowiłem przeinstalować PLD.

Zgodnie z instrukcją doszedłem do momentu, w którym mam się
chrootować, żeby odpalić lilo.
I tutaj pojawia się błąd. Dokładnej treści nie pamiętam, ale mniej
więcej chodzi o to, że nie może zamontować boot na logicznej partycji
(na końcu mam adres partycji).

Podział partycji:

hda - cd rom
hdb - dysk
hdb1 - windows
hdb2 - swap
hdb6 - linux
hdb7 - dane (fat)
hdc - cdrom

/etc/fstab ustawiłem zgodnie z w/w podziałem, później zmieniłem
również etc/fstab w nowym PLD. Edytowałem równieżlilo conf (mniej
więcej tak):

boot=/dev/hdb

image=/boot/vmlinuz
root=/dev/hdb6
initrd=/boot/initrd

Samo chroot`owanie się do środowiska wiele nie daje, bo nie jest ono
zdatne do użytku (brak sieci, nie mogę nic edytować, bo po włączeniu
vim`a bodaj tty stopuje proces)..

Ktoś się z czymś takim spotkał?
--
Michał "MiB" Bachowski