Problem podczas instalacji PLD

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 6 Cze 2006, 21:51:40 CEST

Osóbka znana jako Pawel Koska, wystukała:

> Mi tam wygląda że w chroocie nie ma urządzeń w /dev Zawsze z tym miałem
> problemy gdy zamiast dev wrzucałem udev.

Coś w tym może być :)
Ostatnia moja instalacja z najnowszego rescue x86 - zainstalowałem dev (na
rescue jest udev) i kernel w chroot nie chciał się zainstalować, bo
krzyczał o brak udev ;)
Oczywiście z nodeps poszło i działa...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)