udev i alsa

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 7 Cze 2006, 00:31:27 CEST

tyle ze w pld nie działa

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl