Problem podczas instalacji PLD

MiB michalbachowski w gmail.com
Śro, 7 Cze 2006, 12:38:05 CEST

Witam

> Bo to jest plik.
> $ cat linuxrc
To pokazałem co potrafię :P

Przeinstalowałem PLD jeszcze raz - tym razem z --nodeps i zwykłymi
DEVami - zaskoczył.

Co prawda sypnął jakimiś błędami (przy inistalizacji SysVinit), ale zaskoczył.
Przy samym odpalaniu Lilo wypluł coś takiego:

"Warning: /proc/partitions/ does not match /dev' direstory structur.
Name change: '/dev/ide/host0/bus0/target1/lun0/disc/' -> '/dev/hdb'
The kernel was compiled with DEVFS_FS, but 'devfs=mount' was omitted
as a kernel command-line boot parameter;
hence, the '/dev' directory structure does not reflect DEVFS_FS device names.

Warning: unable to determine video adapter in use in the present system"

Czyms poważnym to grozi? Zabieram się teraz do instalacji KDE i przyległości.

A, byłbym zapomniał: zainstalowałem udev`a, ale przy próbie
odinstalowania dev`a chce mi wywalić jakieś 90% pakietów - to tak ma
być? Na razie nie grzebię w tym ;)

Michał "MiB" Bachowski

e-mail: michalbachowski w gmail.com
JID: mib w chrome.pl