firmware acx111

Piotr Wydymus pwydymus w wp.pl
Czw, 8 Cze 2006, 20:38:49 CEST

Witam,

Mam kartę PCMCIA D-Link DWL-G650+ wykrywaną jako Texas Instruments ACX
111  54Mbps. W PLD nie ma normalnie sterownika do acx, więc zbudowałem
ze   speca.   Trochę  go  zmodyfikowałem    (miał    w    wymaganiach
kernel-module-build 2.6.16, dałem 2.6.14. Próbowałem na tych źródłach,
które były w specu, a potem z najnowszymi - jest tak samo).

Otóż po zainstalowaniu pakietu i załadowaniu modułu dmesg pokazuje coś
w  stylu  "requesting  firmware  image 'tiacx111c16'", nie znajduje go
niestety  pomimo, że ściągnąłem ze strony projektu acx100 i wgrałem do
katalogu  /lib/firmware  (również do /usr/share/acx - gdzieśznalazłem,
że hotplug tam domyślnie szuka. Nic z tego).

Co dalej?

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała