udev i alsa

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 8 Cze 2006, 22:39:43 CEST

Tomasz Witek napisał(a):

> wywal wpisy z fstaba do tych uzadzen to zadziala.

mount: can't find /dev/sda1 in /etc/fstab or /etc/mtab

Taki komunikat dostaje jak kliknę na ikonkę pendriva w  computer:/// w
Gnome? Coś można na to poradzić? (To i tak poprawa, bo jeszcze kilka dni
temu mi się nie pojawiała ikonka jak wkładałem pendriva ;)

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)