ipw2200 i monitor mode

BeCe boski_cinek w o2.pl
Czw, 8 Cze 2006, 22:44:07 CEST

kermit1715 w wp.pl napisał(a):
> uzywam ac, upgradnalem sobie jajko do 2.6.16 (to z th) i w zwiazku z
> tym zbudowalem sobie ipw2200.spec, bo takowa karte mam w moim
> laptopie, budowa i instalacja przebiegly bez problemu modul tez sie
> zaladowal, wszystko dziala oprocz trybu monitor gdy proboje karte
> przelaczyc w ten tryb wywala mi
>
> ~ ]:>sudo iwconfig eth1 mode monitor Error for wireless request "Set
> Mode" (8B06) : SET failed on device eth1 ; Invalid argument.
>

> w specu ipw2200 widzialem patcha, ktory mial umozliwiac ustawienie
> tej karty w tryb monitor, jednak jak widac u mnei to nie dziala.

> [...]

Sprawdz czy masz zainstalowane kernel-net-ipw2200 ipw2200-firmware i
kernel-net-ieee80211
Jak tak, to teraz wywal (albo przenies do jakiegos katalogu lezacym poza
modulami dla kernela) ipw2200 i caly katalog z ieee80211. Wyladuj moduly
ieee80211 i ipw2200 i zaladuj ponownie - powinny sie zaladowac te nowe.
Jak nie sprobuj przez "modprobe ipw2200_current". Ale raczej bedzie
dzialac. Od tej pory tryb monitor powinien dzialac.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"