hibernate + geninitrd = nic

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 10 Cze 2006, 12:14:45 CEST

On Sat, Jun 10, 2006 at 11:58:22AM +0200, zielas wrote:
> co powoduje ustawienie w /etc/sysconfig/geninitrd USE_SUSPEND2=yes?

użycie suspend2 :)

> bo u mnie nic, niedziala mi przez to podnoszenie po hibernacji

odpowiednia linijka w grubie (hda3 - rootfs, hda4 - swap), korzystam z
suspend2swap:

kernel /boot/vmlinuz root=/dev/hda3 resume2=swap:/dev/hda4

> a uzywam
> initrd, recznie tez niemoge dodac skryptu bo przy probie podmontowania
> [root w Interceptor boot]# mount -o loop initrd myinitrd
> mount: you must specify the filesystem type
> czyzby brak czegos w jajku?

Initrd jest zgzipowane, spróbuj je rozpakować wpierw. Upewnij się też,
że masz załadowany moduł loop.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.