hibernate + geninitrd = nic

zielas zielas69 w op.pl
Sob, 10 Cze 2006, 12:35:31 CEST

zielas wrote:
> witam,
> co powoduje ustawienie w /etc/sysconfig/geninitrd USE_SUSPEND2=yes?
> bo u mnie nic, niedziala mi przez to podnoszenie po hibernacji a uzywam
> initrd, recznie tez niemoge dodac skryptu bo przy probie podmontowania
> [root w Interceptor boot]# mount -o loop initrd myinitrd
> mount: you must specify the filesystem type
> czyzby brak czegos w jajku?
>
> pozdrawiam, zielas

juz wiem w czym byl problem
w initrd /linuxrc znajduje sie:
if [ "$(awk ' /resume2=/  { print "yes"; } ' /proc/cmdline)" = "yes" ]; then
                echo > /proc/suspend2/do_resume
fi
a co jezeli mam na stale przydzielone przy kompilacji kernela?
tam jest taka opcja default resume device name

pozdrawiam, zielas