kernel smp

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 12 Cze 2006, 09:26:22 CEST

On Mon, Jun 12, 2006 at 09:08:56AM +0200, Marcin Król wrote:

> Hm. A ja juz podejrzewalem, ze pamiec mi nawala :) Moj komp (tez na VP6)
> wiesza sie losowo. Czasem chodzi tydzien i nic, a czasem wiesza sie
> kilka razy dziennie - nagle, na sztywno. Coz. Zobacze jak nowe 2.6
> bedzie sie zachowywac.

jakiś czipset via ogólnie ?

mam taki wynalazek via + 2x Piii 1.ghz na ddr'ach, i d**a zbita,
albo 2.4. albo windowz. ;-)

u mnie mocny zasilacz pomógł i wywalenie 3comów, zastosowanie
realteków dobranych tak że działa + tylko ide, i jakoś się trzyma
ino czasem ma czkawki,ale już nie zawiechy ;) (raz na 2/3 miesiące)

;-)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba