kernel smp

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 12 Cze 2006, 09:57:42 CEST

On Mon, Jun 12, 2006 at 09:40:03AM +0200, Marcin Król wrote:

> Tak.

Ja czekam aż się spali.
> Well. Ja jakos zyje z tymi zwiechami. Nie mam ich az tak duzo :) Co
> ciekawe sasiednia maszyna (ale juz na intelu) nie ma zadnych zwisow.
> Jajko to samo.

Hm dziwisz się że intel działa ?

> Zasilacz nie jest zly, realtekow nie chce widziec na oczy, scsi musi
> dzialac :)

U mnie pomógł na tyle że _wrescie działa_ dłużej niż 3 dni.

A scsi dowolne od tekrama/adapteca/aacraida 2200S powoduje
zawiechę nawet po 3 godzinach.

Ogolnie via + intel = problem.

;-)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba