dwa x SCSI

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 12 Cze 2006, 23:24:11 CEST

Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:

> Może tak jak było drzewiej dla usb:
>
> alias usb-controller ohci-hcd
> alias usb-controller ehci-hcd
>
> czyli powtórzyć alias z drugim kontrolerem. Nie wiem, czy na pewno, tylko
> się domyślam - ale spróbować możesz :-)

Heh, właśnie nie wiem, bo mam tam póki co zdalny dostęp.
Choć w sumie to co jest w modprobe.conf nie powinno nic zepsuć, bo geninitrd
jest OK i system wstanie co najwyżej bez dodatkowych dysków (/home) - tylko
trza pamiętać o katalogu domowym zdalnego usera...
:-)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl