xorg 7.1 xkb... + czcionki xmms

zielas zielas69 w op.pl
Pon, 12 Cze 2006, 23:29:44 CEST

tak sie zastanawiam czy podczas startu xorg 7.1 normalne jest
wyswietlanie czegos takiego:

    xkb_keycodes             { include "xfree86+aliases(qwerty)" };
    xkb_types                { include "complete" };
    xkb_compatibility        { include "complete" };
    xkb_symbols              { include "pc/pc(pc105)+pc/pl" };
    xkb_geometry             { include "pc(pc105)" };

czy moze brakuje mi jakiegos rpma, bo 6.9 startowal czysto...

druga sprawa...

uzywam serwera czcionek xfs i pod iksami wszystkie czcionki sa widoczne
i ladne, zato xmms widzi mi tylko jedna czcionke, w menu wyboru czcionek
jest tylko jedna... czyzby znowu brakowalo jakiegos rpma?

pozdrawiam, zielas