ALSA, OSS, dev, udev, devfs itp....

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 13 Cze 2006, 02:03:46 CEST

06/13/2006 01:36 AM, Adam Gapiński wrotek:
> Osóbka znana jako Adam Skowroński, wystukała:

>                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> U mnie jest coś takiego
> $ rpm -q dev
> dev-2.9.0-25

U mnie póki co - dev, ten sam i udev.
A sam plik /dev/snd/controlC0 istnieje. Tylko urządzenia nie ma, chociaż
moduł snd załadowany i powinien się pod niego podpiąc.

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński       http://mike.oldfield.org.pl/tytus
 `.,,'    tytus w oldfield.org.pl      jabber:Adam.Skowronski w jabberpl.org