kernel smp

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 13 Cze 2006, 09:10:40 CEST

On Tue, Jun 13, 2006 at 08:28:06AM +0200, Marcin Król wrote:

> A 2.6.16.20-1 z test ktos sprawdzal? Co prawda nie zmielilo sie na i386
> i alphie, ale na i686 jezeli by ktos przetestowal to bedzie przynajmniej
> wiadomo czy nowa seria jajek sie do czegos nadaje czy musza chlopaki
> grzebac dalej.

Na desktopie dziala u mnie od kilku dni bez problemów, na
routerach/serwerach nie sprawdzałem bo nie ma iptables do kompletu,
swoją drogą przydałoby sie puszczać parę kernel+iptables razem.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 PLD User/Admin/Developer