Którą płyte wybrać na płyte serwera

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 13 Cze 2006, 13:30:40 CEST

Dnia wtorek, 13 czerwca 2006 10:41, Kosiek napisał:

> Którą płyte byście polecali na serwer pod pld:
> asus p2b-ds (tu link do krótkiej specyfikacji
> http://www.motherboard.cz/mb/asus/P2B-DS.htm )

Ja posiadam płytę p2b-d, z dwoma procesorami PII266Mhz. Chodzi baaardzo
stabilnie, jeśli się do serwerka nie dotykam to zawsze działa. Jedyna awaria
serwera była spowodowana spaleniem się zasilacza, ale to też PLD nie miało z
tym nic wspólnego.

Nie wiem jakie chcesz mieć w tym procesory, ale płyty P2B obsługują do
PIII600Mhz (512cache i szyna 100Mhz z tego co pamiętam). jest jakaś  wersja
płyty, jeśli dobrze pamiętam to rev. 1.06 która obsługuje do procki do 1Ghz.
Tak więc musisz uważać i wiedzieć co bierzesz.

Czyli chyba mogę polecić tą płytę.

Paweł