PLD AC i nie widzi mi 4GB pamieci RAM

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 13 Cze 2006, 13:40:03 CEST

> Nie wiem jak ;-) No jeśli chodzi o podpowiedź od Michała to mam tak:
> # uname -a
> Linux terminal 2.6.14.7-5smp #1 SMP Fri Mar 17 15:55:23 CET 2006 i686
> Intel(R)_Pentium(R)_D_CPU_2.80GHz unknown PLD Linux
>
> # zgrep -i HIGHMEM /proc/config.gz
> # CONFIG_NOHIGHMEM is not set
> # CONFIG_HIGHMEM4G is not set
> CONFIG_HIGHMEM64G=y
> CONFIG_HIGHMEM=y
> # CONFIG_DEBUG_HIGHMEM is not set
>
> Tak więc jest dobrze czy nie??

a ciort to wie z konfiga dla tego kernela co masz jest jak byk dla smp
kernel-i386-smp.config ->

# CONFIG_NOHIGHMEM is not set
# CONFIG_HIGHMEM4G is not set
CONFIG_HIGHMEM64G=y
CONFIG_HIGHMEM=y

więc dla smp i686 masz wsparcie do 64gb ramu

samej wersji.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba