[Th] Poldek i multilib (x86_64/i686)

Aleksander Filuba ol2us w elsat.net.pl
Wto, 13 Cze 2006, 18:48:26 CEST

Witam!
     Chciałem dziś zainstalować sobie próbnie Th. Stworzyłem chroot'a,
zainstalowałem (install-dist) poldka.
Nie byłoby problemy gdyby nie fakt, że gcc chce zarówno GLIBC 64 jak i
32 bitowe. Poszukałem trochę i udało mi się znaleźć przełącznik do
poldka (multilib = yes), odkomentowałem źródła alternatywne, uruchomiłem
poldka jednak nie potrafię zainstalować glibc dla architektury i686.
Poldek raczy mnie komentarzem, że glibc konfliktuje z wersją 64bitową.

Prosiłbym o pomoc - czy trzeba coś jeszcze zrobić aby stworzyć system ze
wsparciem multilib?

Pozdrawiam
     Olek