upgrade dbus i cyfrak

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 13 Cze 2006, 21:19:48 CEST

Dariusz Włodarczyk wrote:
> A bo ja wiem ? ale to co innego się chyba nie aktualizowało... więc
> tylko dbus przyszedł mi do głowy ;( Masz jakieś sugestie gdzie mam szukać ?

Ok póki co doszedłem, że w porcie USB1.1 działa ok, niestety w porcie
USB2.0 z takim efektem jak opisałem.
Co takiego zmieniło się w pakietach w ciągu ostatnich trzech dni, że
mogło spowodować taki efekt ? Dodam, że wcześniej w tym porcie działał
aparacik aż miło (a nie zapisałem sobie niestety co się aktualizowało
dzisiaj).

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Naukowcy badają świat jakim jest, Inżynierowie tworzą świat, jakim nigdy nie był.