xargs?

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pią, 16 Cze 2006, 00:28:58 CEST

Osóbka znana jako Adam Ryba, wystukała:

> Trzeba było od razu napisać, o co chodzi. A w tym pliku masz coś takiego?
>
> $ cat plik
> /usr/include/linux/*.h
> /usr/include/*.h
> /usr/include/asm/*
>
> Może takie coś ci zadziała?
>
> $ tar -czf plik.tgz `cat plik`
> tar: Usunięcie początkowego `/' z nazw plików

Uhm to zadziała, ale nie pozwoli na coś takiego jak spacje w nazwach :(

To może konkretniej:
plik jest dla usera co pojęcia nie ma :)
zawartość:
"/cośtam/*.dbf"
"/inny katalog ze spacjami"
"/jakieś tam pliki"
/inne/ale_bez_spacji

Ten patent z xargs ładnie mi robił kopie katalogów ze spacją, ale wymiękał
na wildcardach typu *.dbf

Tak samo zmiękło --files-from=plik dla tara więc kombinowałem z xargs, ale
widać wszystkiego się nie da... Chyba, ze zacznę inaczej parsować pliki dla
usera...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl