ALSA, OSS, dev, udev, devfs itp....

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 16 Cze 2006, 14:40:23 CEST

Dnia 16-06-2006, pią o godzinie 00:45 +0200, kuba staskiewicz
napisał(a):

> Moze stad: http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_alsa_step.html ?

w chwili pisania tego działało dobrze
teraz nalezało by poprawic ten opis

PS: ktos mi wytłumaczy czemu alsa-udev nie ładuje mi modułów do kart
dzwiekowych?

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl