nmap

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 16 Cze 2006, 17:16:03 CEST

Dnia Friday, 16 of June 2006 17:05, Adam Ryba napisał:

> Pytanie tylko, czy kolejny skan (z usera) nadal wykrywał otwarte
> porty, czy już nie.
Tak. Teraz coś z tym hostem się stało (chyba jakaś zbyt inteligentna
sprzątaczka do firmy przyszła i powyłączała "niepotrzebnie" działające
komputery), ale mam podobną sytuację na innym hoście czyli z roota (su/sudo)
jest nieosiągalny, a ze zwykłaego usera jest ok.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny